jurXpertPL
Firma: ACP-IT Solutions Polska Wielkość: 4.32 MB Wersja: 1.20 Rodzaj aplikacji: Universal (iPhone / iPod Touch / iPad) |
Opis
jurXpert App jest mobilną wersją programu jurXpert i służy do pracy na urządzeniach mobilnych takich jak smartphone czy tablet. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, dla których niezbędny jest ciągły dostęp do bazy danych jurXpert, czyli praca z dowolnego miejsca na świecie.
Wszystkie dane zapisane w jurXpert App synchronizują się i będą dostępne jednocześnie we wszystkich wersjach programu jurXpert. To samo dotyczy danych zapisanych w innych wersjach programu – będą one automatycznie widoczne w jurXpert App.
Możliwości programu jurXpert App obejmują następujące zagadnienia:
• wyszukiwanie danych spraw i osób z możliwością dzwonienia i wysyłki e-maila.
• zapis czasu pracy, również z przeprowadzonej rozmowy telefonicznej i wysłanego e-maila.
• kontrola czasu pracy z możliwością edycji istniejących czynności.
• zintegrowany kalendarz z możliwością dodawania nowych i edycji istniejących terminów.
• synchronizacja kalendarza jxApp z MS Outlook.
jurXpert App dostępna jest w dwóch wersjach: jxApp Basic oraz jxApp Pro.
Wersja BASIC
Jest podstawową wersją programu jurXpert App i zawiera następujące funkcjonalności:
• Podstawowe wyszukiwanie osób
• Możliwość dzwonienia i wysyłki e-maila do osoby z bazy danych jurXpert
• Możliwość wyświetlenia spraw powiązanych z wyszukaną osobą
• Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie spraw
• Podgląd listy własnych czynności
• Zapis nowej i edycja istniejącej czynności
• Podgląd listy własnych terminów wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
• Edycja istniejącego terminu
• Możliwość podglądu danych osób powiązanych z terminem
Wersja PRO
Wersja jxApp Pro zawiera pełen pakiet funkcjonalności dostępnych w jurXpert App:
• Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie osób
• Możliwość dzwonienia i wysyłki e-maila do osoby z bazy danych jurXpert
• Możliwość wyświetlenia spraw powiązanych z wyszukaną osobą, wraz z możliwością bezpośredniego przejścia do okna sprawy
• Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie spraw z możliwością bezpośredniego przejścia do okna wyszukanej sprawy
• Możliwość przejścia do okna osoby powiązanej ze sprawą z poziomu wyszukanej sprawy
• Podgląd listy własnych czynności wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
• Zapis nowej i edycja istniejącej czynności
• Zapis czasu pracy po wysłaniu e-maila
• Zapis czasu pracy po przeprowadzonej rozmowie telefonicznej
• Podgląd listy własnych terminów wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
• Zapis nowego i edycja istniejącego terminu
• Możliwość podglądu danych osób powiązanych z terminem
• Możliwości przejścia do spraw powiązanych z terminem z okna terminu