FORUM IAB
Firma: DeSmart Wielkość: 12.15 MB Wersja: 1.0 Rodzaj aplikacji: Universal (iPhone / iPod Touch / iPad) |
Opis
Forum IAB to doroczne spotkanie branży interaktywnej i marketerów organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wydarzenie to na stałe wpisało się w kalendarz największych konferencji organizowanych w tej części Europy. Z roku na rok Forum IAB stało się platformą do znajdowania inspiracji, wartościowego networkingu oraz skutecznego zdobywania leadów sprzedażowych. To wydarzenie jest miejscem, gdzie musi pojawić się każdy kto zajmuje się marketingiem w internecie.
Forum IAB 2013 (www.ForumIAB.pl) oznaczać będzie przede wszystkim:
- Przegląd najświeższych trendów z najbardziej zaawansowanych technologicznie rynków świata;
- Wystąpienia menedżerów najwyższego szczebla wiodących światowych marek: Don Strickland, ex wiceprezes Kodak i Apple, Mike Lundren, Director of Innovation Strategy, VML, Christian Kleinsorge, CEO Ingenious Technologies, Robert Lang, Managing Director Emerging Markets, Criteo, Andrew Buckman, Chief Operation Officer, TradeDoubler, Benny Arbel, Executive and CEO of myThings, Ulf Richter, Founder and Managing Director of optivo, Gergo Vari, Founder and controlling owner of Replise, Mark Solway, Innovation Director at OMG.
- Najlepsi polscy mówcy. Ponad 60. prelegentów, 4 sale konferencyjne: Leszek Łuczyn (Opcom), Jakub Zieliński (Nextwebmedia), Andrzej Garapich (PBI), Olgierd Cygan (Digital One), Tomasz Szczęśniak (GG Network), Tomasz Kolanowski (MEC Global), Justyna Duszyńska (Onet), Anna Sakowicz (Mindshare Polska), Hanna Strzałkowska, Ewa Kubica (NK.pl), Marcin Wójtowicz, Roman Łoziński (K2 Internet), Przemysław Bartkowiak (Revenue Alley), Arkadiusz Legoń (GoldenSubmarine), Łukasz Foks (Microsoft), Marcin Maj (OS3 Group), Edyta Czarnota, Magdalena Niewiadomska (Starcom Media Vest), Olga Gładka, Robert Wielgo (Wirtualna Polska), Paweł Loedl (Pride&Glory Interactive), Michał Rutkowski (DDB), Piotr Adamczyk (MEC Global), Paweł Kolenda (IAB Polska), Łukasz Misiukanis (Socializer), Marcin Pery (Redefine), Krzysztof Sobieszek, Marcin Barciński (NK.pl), Tomasz Karwatka (Divante), Aleksandra Król (mbank), Krzysztof Winnik (Ostryga), Paweł Sala (Freshmail), Tomasz Nowobilski, (CoAdvertise), Olaf Szymański (Społeczności.pl), Anna Zawadzka, Jan Buze (Wirtualna Polska), Bartosz Wysocki (Agora), Iwona Gniedziejko-Płuciennik (Streetcom), Norbert Kilen (Think Kong), Maciej Wyszyński (sociomantic), Cezary Glijer (Starcom), Radosław Tyszko (AdPilot RTB), Kornel Dulęba (Semahead).
- Wyłącznie premierowe prezentacje: sprawdź program Forum IAB
- Gość specjalny. W tym roku będzie to Krzysztof Wielicki - niestrudzony zdobywca Himalajów;
- Bardzo atrakcyjny networking: ponad 100 osób zajmujących stanowisko dyrektora z 200 największych polskich firm;
- Dogodna lokalizacja: Mulkino, Złote Tarasy, Warszawa
- Światowy poziom w polskiej cenie;
Od 7 lat ambicją organizatora konferencji, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest tworzenie najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w kraju. Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji. Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”.