PBC mobile

PBC mobile
Cena: BEZPŁATNY
Kategoria: Biznes/Finanse
ocen: iPhone/iPad App - PBC mobileocen: iPhone/iPad App - PBC mobileocen: iPhone/iPad App - PBC mobileocen: iPhone/iPad App - PBC mobileocen: iPhone/iPad App - PBC mobile 2 ocen
Data dodania: 18 kwiecień 2013
Firma: Polskie Badania Czytelnictwa
Wielkość: 5.06 MB
Wersja: 1.0
Rodzaj aplikacji: iPhone / iPod Touch

Opis

Aktualne wyniki badania czytelnictwa prasy w Polsce. Szybki dostęp do przejrzystych informacji o ponad 170 tytułach w Polsce, CPW, zasięgi, dane demograficzne, możliwość sortowania tytułów i zestawień pod wieloma kątami. Podstawa do tego, by zaplanować komunikację w prasie, mieć szybki wgląd w wyniki badań czytelnictwa. U klienta, na spotkaniu, w podróży. Teraz rynek prasowy masz zawsze pod ręką.

Aplikacja PBC mobile to łatwe w obsłudze narzędzie. Zapewnia szybki i wygodny dostęp do wiedzy o zasięgach tytułów prasowych i strukturze ich czytelników.
Dane obejmują:
· Zagregowane, najnowsze dane za okres ostatnich 6 fal badania (6 miesięcy), które możesz co miesiąc zaktualizować.
· Zasięgi tytułów oparte są na wskaźniku CPW (Czytelnictwo Przeciętnego Wydania). Jest to wskaźnik informujący o średniej liczbie czytelników jednego wydania tytułu, będący odpowiednikiem podstawowego miernika zasięgu tytułu, znanego na świecie jako AIR (Average Issue Readership).
· Wyniki dla osób w wieku 15-75 lat populacji Polski (30 136 052).
· Wyniki w przeglądzie względem podstawowych zmiennych społeczno-demograficznych: płeć, wiek, wykształcenie, status społeczny - w formie zasięgów i struktury czytelników. Dane dla kraju i poszczególnych województw.
· Zasięg tytułów prasowych wyrażony jest w procentach i estymacji na populację.
· Bezpośredni dostęp do aktualności z rynku prasowego poprzez wortal www.prasa.info oraz stronę www.pbc.pl.
Z aplikacji może korzystać każdy, kto chce poznać rynek prasowy. Zarówno doświadczeni analitycy rynku mediów, jak i osoby nie mające do tej pory dostępu do wyników badań.

Aplikacja skierowana jest do wydawców, media plannerów, reklamodawców, kadry zarządzającej. Przydatne dane znajdą w niej także pracownicy marketingu, działów handlowych, redakcji czy PR.

Projekt Czytelnictwa Prasy PBC jest jednym z największych tego typu badań na świecie, zbierającym rocznie 42 000 wywiadów próby losowej. Dostarcza szczegółowych danych o czytelnictwie i czytelnikach ponad 170 tytułów prasowych o różnej periodyczności.

Zainstaluj / Zobacz w App Store

Zrzuty ekranu


Opinie użytkowników

blog comments powered by Disqus

Zainstaluj

ZainstalujZobacz w App Store